IŁAWA

IMG-20160608-WA0028

W dniach 8-10 czerwca 2016r klasa III TL uczestniczyła w wycieczce - biwaku do Iławy pod opieką wychowawcy Lukrecji Bytnar i pani Aleksandry Ługiewicz. Zakwaterowani byliśmy na największej  wyspie Wielka  Żuława, na najdłuższym w Polsce jeziorze Jeziorak w Ośrodku Wypoczynkowym Bosman. Na miejsce noclegu, wypoczynku i do miasta przeprawialiśmy się promem. Najciekawsze miejsca Iławy zwiedzaliśmy z przewodnikiem Dariuszem Paczkowskim. Oglądaliśmy panoramę Iławy z wieży ratusza, zwiedzaliśmy mariny i nowy port z ruchomą makietą części Kanału Elbląskiego i pochylniami. Słuchaliśmy ciekawych opowieści o mieście i okolicy. Miło spędzaliśmy czas na wodzie, na kajakach, rowerach wodnych, spacerach wzdłuż Małego Jezioraka, opłynęliśmy naszą wyspę  statkiem Ilavia. Pełni niezapomnianych wrażeń będziemy miło wspominać spędzony tu czas. Czekamy na następny wyjazd.☺

Biwak ten był  jednocześnie  podsumowaniem projektu Erasmus+ realizowanego  przez logistyków przez cały rok szkolny. Omówione  zostały rezultaty  projektu,  korzyści  odniesione  przez uczniów  i dokonana została ewaluacja  działań projektowych. Szkoda, że to już koniec naszej  wspólnej  przygody.

GALERIA ZDJĘĆ

Drugie Życie

MEDIA

LICZNIK ODWIEDZIN

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter